Stomatologia

Stomatologia zachowawcza zajmuje się rozpoznawaniem i leczeniem jednej z najbardziej powszechnej choroby zębów - próchnicy. Na próchnicę najczęściej wskazują następujące objawy u pacjenta: często widoczne plamy na zębach (najczęściej w ciemnych kolorach), ubytki twardych części zębów, które mogą prowadzić do podrażnienia i uszkodzenia wewnętrznej tkanki zęba - miazgi, co z kolei prowadzi do częstych dolegliwości bólowych.

W skrajnych przypadkach próchnica może spowodować silny ból podczas żucia, a niekiedy do obumarcia zęba. Jest to bardzo nieprzyjemne dla pacjenta i może nieść ze sobą zagrożenie zdrowia – poprzez ognisko infekcji w zębie. Nie trzeba wspominać, iż nieleczona próchnica powoduje zmniejszenie atrakcyjności uśmiechu pacjenta.

W niektórych przypadkach pacjent musi liczyć się z koniecznością usunięcia zaniedbanego zęba przez stomatologa. W dobie rozwoju implantologii nie jest to problem estetyczny, ale nawet najlepszy implant nie zastąpi prawdziwego, naturalnego, zdrowego zęba

W naszym gabinecie proponujemy Państwu wysokiej klasy wypełnienia wykonywane przez  specjalistów. Dentyści dzielą stomatologię zachowawczą na trzy odrębne działy:

• Profilaktyka stomatologiczna - zapobieganie powstawaniu próchnicy
    i paradontozy;
  • Kariologia - leczenie próchnicy prostej (nie powikłanej reakcją ze strony miazgi);
  • Endodoncja – popularnie nazywana „leczeniem kanałowym”, spowodowana przez powikłania oraz obumarcie miazgi

Finansowanie i płatności ratalne MediRaty

Szanowny Pacjencie,

informujemy, że wszystkie komercyjne usługi naszej placówki mogą być realizowane bez angażowania środków finansowanych „z góry” i opłacane w dogodnych ratach.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z Rejestracją lub wypełnienie bezpłatnego "Formularza Pacjeta".

MediRaty to ogólnie dostępny system finansowania usług medycznych, który ułatwia realizację optymalnego planu leczenia i dostęp do bogatych procedur medycznych.

Aby zacząć z niego korzystać, należy przejść pozytywnie krótką weryfikację telefoniczną

pod nr 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14).